عشق من...
درباره وبلاگ

فاطمه ام،دلبسته ی یکی از دبیرهایم؛عاشقم،عاشق نگاه دریایی اش؛دوستش دارم،آنکس راکه دوستم ندارد؛بی تابشم،بی تاب آنکس که نمیدانم به یادم هست یا نه؟؛خسته ام،خسته از نبودنش؛تنهایم،با وجود همه ی کسانی که اینجا هستند...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نغمه ها و آدرس bi-tabetam.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


نغمه ها
welcome
یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 23:24 ::  نويسنده : دلتنگ نگاهت       
من اینجا که نفساش نیست نفسم میگیره...دلم تنگ خنده هاشه...کاش پیشم بود و مثل همیشه با صبوری باهام صحبت میکرد...خدا میدونه که چقدر دوستش دارم...عشق من!نگاهم کنید،ببینید چه دیوانه ای آفریدید،این دیوونه جونش رو میده براتون،چرا دوستش ندارین...؟اگه انکارمیکنید پس چرا من اینطوری حس میکنم؟باورم نمیشه...۴۵روزه ندیدمش...من طاقت ندارم...به خدا درد دوری خیلی درد بدیه...خیلی...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: